جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

مهندسي مكانيك چيست؟

۲۰۹ بازديد

مهندسين مكانيك ارائه راه حل هاي كارآمد براي توسعه فرآيندها و محصولات، اعم از طراحي هاي قطعه كوچك به كارخانه هاي بسيار بزرگ، ماشين آلات يا وسايل نقليه. آنها مي توانند در تمام مراحل از يك محصول كار، از تحقيق و توسعه، طراحي و ساخت، از طريق به نصب و راه اندازي نهايي است. اكثر صنايع در يك فرم از سيستم هاي مكانيكي تكيه مي كنند و تصور مي شود كه مهندسي مكانيك به يكي از متنوع ترين از همه رشته مهندسي.

با توجه به اين، فرصت اشتغال در طيف گسترده اي از بخش ها از جمله وجود دارد:توليد؛ قدرت؛ ساخت و ساز؛ پزشكي. مهندسين مكانيك مي تواند در مديريت افراد و منابع، و همچنين توسعه و استفاده از مواد جديد و فن آوري هاي درگير است. فعاليت هاي كاري معمولي پروژه هايي كه مهندسين مكانيك كار بر روي به طور قابل توجهي مي تواند متفاوت باشد، از تحقيق و توسعه محصولات پزشكي (مانند قلب مكانيك)، به بهبود فرآيندهاي توليد در پالايشگاه بزرگ نفت و يا طراحي خدمات در ساختمان. در تمام بخش، وظايف كلي عبارتند از: طراحي و پياده سازي مقرون به صرفه تجهيزات تغييرات براي كمك به بهبود ايمني و قابليت اطمينان. در حال توسعه يك مشخصات پروژه با همكاران، اغلب جمله كساني كه از ساير رشته هاي مهندسي. توسعه، تست و ارزيابي طرح نظري؛ بحث و حل مشكلات پيچيده با بخش توليد، پيمانكاران، تامين كنندگان و مشتريان.

مطمئن شويد محصول مي توان قابل اعتماد ساخته شده و به طور مداوم در محيط هاي عملياتي مشخص شده انجام خواهد شد. مديريت پروژه با استفاده از اصول مهندسي و تكنيك؛ برنامه ريزي و طراحي فرآيندهاي توليد جديد. توليد جزئيات از مشخصات و طرح كلي؛ تغييرات توصيه زير نتايج آزمون نمونه. با استفاده از تحقيقات، تحليلي، مهارت هاي مفهومي و برنامه ريزي، مدل سازي به خصوص رياضي و طراحي به كمك كامپيوتر. با توجه به پيامدهاي از مسائل مانند محدوديت هاي هزينه، ايمني و زمان؛ كار با حرفه اي ديگر، در داخل و خارج از بخش مهندسي. نظارت و راه اندازي كارخانه و سيستم هاي.
كلمات كليدي مرتبط: ريخته گري در قالب هاي ويژه , درآمد يك حسابدار حسن آباد دو شيفت كار , مهندس بهداشت حرفه اي , رشته آشپز در نارمك , استخدام مهندس معدن , رشته لوله كش در دزفول , استخدام پزشك تهران , منطقه 8 آشپز مسلط به زبان آلماني , مدرس زبان انگليسي , حقوق يك كار در منزل رسالت با روابط عمومي بالا ,

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.